Menu
Return
Eng              

Whatsapp: 6999 9932

X
Close

Customer appreciation

Customer appreciation
關閉

Nam Wa Po Village - Mr. Tam & Mrs Tam

"Our designer Annie is very professional! Wonderful!"

Yau Yat Tsuen - Mr. Chan

"服務態度良好,交貨準時!"

Uptown - Mr. Ho & Mrs Ho

"好!!物有所值!!"

Pacific Palisades - Mr. Ng & Mrs Ng

"Your services are very professional and helpful. Overall quality is high.

Thank you very much!

多謝Barry, 多謝Winnie, Carman & 輝隊很專業。"

Macau - Mrs Li & Mrs Ko

"對裝修及設計師要表揚,工作細心、工作態度好,為公司贏榮譽。"

Pokfulam Gardens - Mrs Chan

"欣賞設計師可以替她解決空間規劃上所煩惱的問題。"

Peak One - Mrs Wu

"非常好 Very Good

安裝師父細心友善、勤力、盡責"

Clear Water Bay - Mr. Chan & Mrs Chan

"安裝同事非常細心,服務態度非常滿意,溝通及應變能力非常專業。"

Ching Wah Building - Mr. Ng & Mrs Ng

"Proper project management is meet promised delivery other thing else is well accepted accepted & satisfied."

Festival City I - Mr. Chan & Mrs Wong

"特別欣賞安裝員,專業、態度認真、有禮、整潔企理"

Yoho Midtown - Mr. Li & Mrs Li

“ 我總括講非常滿意,尤其是設計師”Annie”,安裝部凌先生都非常好,多謝設計師”Annie”的安排。

Annie Ko設計師好有信用,給我信心,以致日後再找她做裝修都好放心,亦一定推介給朋友,今次是自己搵你靚靚屋,不是經朋友介紹的,所以最初非常擔心,其實自己都有相熟朋友做設計公司,不過不太想,恐怕有麻煩難開口。

Annie Ko令我很滿意的一個設計師,下次有幸再換樓,一定會搵番她,她不怕我煩,盡量包容和理解我問題,好藉得介紹她給朋友,她令我很舒服,對我承諾一一做到,她話盡量早給我送傢俬,最後真的預期交給我,很開心,多謝Annie Ko


LOHAS Park - Mr. Pang (Retiree)

"Thanks very much for your well design. Wish you have an extreme prosperous Tiger Year!"

Residence Bel-air - Mr. Chan (CEO)

"All of the processes from site measurement to the apartment move in has been extremely smooth, I really appreciate your efforts. I would definitely recommend Decor House to my friends for the interior design and home furnishing services."

Provident Centre - Mrs Cheng

"在使用你們的服務之前,家中的東西都塞得滿滿,雖不致「寸步難移」但感覺始終有欠整潔。因想改動間隔,並順道重整家屋,便找了你們幫手。首先,裝修後感覺高貴舒適,另外,家中的東西跟以往差不多,但新設計後竟然還有大量空間可用。如果沒有遇到你們,大概雜物過多的情況恐怕都不會改善。"

Harbour Green - Mr. Ho

"我明白既要大量儲物但要少櫃的要求並不簡單,看到你盡心盡力為我設計家居。在此深深感謝。我對新居非常滿意!"

Beacon Heights - Mr. Lam

"You are so patient and understanding, we had a good time of discussion about our design. It was a nice experience of using your services。"

The Vineyard - Mr. Ng

非常感謝。這幾個月不停地打擾你們,與你們討論設計是一個快樂的時光。期望日後有機會整理新居時可以再與你們見面。

Q:您對靚靚屋門市有什麼評價?
A:客人吳生說:「靚靚屋嘅門市夠哂大,入面有好多好靚同慳位嘅設計,啲設計好有啓發性,基本上入去行一轉已經比倒好多設計意念比自已。另外,同設計師傾設計嗰陣,設計師可以即時帶我喺門市睇個效果,感覺好實在。」

Harbour Heights - Mr. Lau

"謝謝你的用心講解,和你傾設計的過程都非常充實,現在我都算半個設計師了,朋友們經常都會問會設計方面的問題,哈哈。"

Victoria Centre - Mr. Cheng

Q:為什麼您會再度使用靚靚屋?
A:客人鄭生說:「以前都係用靚靚屋,覺得個design風格好啱我,設計又夠哂體貼。今次因為屋企有小朋友,想整過間屋,所以就搵多次靚靚屋。今次設計我冇乜俾意見,任佢地設計,結果我都係非常滿意,無論傢俬物料我都覺得好好,又有好多適合小朋友的貼身設計,交俾靚靚屋我就放心。」

Braemar Hill Mansions - Mr. Leung

謝謝你們。在香港找到一間合適的室內設計公司並不容易。
對於你們的傢俬產品和服務正正合乎我的期望。希望日後再有機會合作。

Q:作為則師的您,為何會選用靚靚屋?
A:客人梁生說:「我自己本身係則師,當然好熟悉傢俬裝修市場。我自己計過數,一來唔使自己落手落腳諗設計,二來睇返個價錢同質素,計計埋埋其實仲抵過自己搞,所以我就搵咗靚靚屋。 另外值得一讚係設計師質素唔錯,做事有心思得來又夠哂爽快,個人來講我非常滿意。」

LA BAHIA NO.1 - Mr. Chan

謝謝你們遠渡過來澳門,你們的專業精神之前在澳門我從未感受到。你們是具水準的公司,請多點在澳門推廣,謝謝。

Q:您認為靚靚屋的產品質素如何?
A:客人陳生說:「靚靚屋傢俬質素好高,喺澳門冇一間傢俬鋪有咁具質素嘅傢俬,而家我都會叫澳門朋友去搵靚靚屋整傢俬。」

Yoho Town - Mrs Mui

"謝謝你一直勞心勞力為我設計新居,無論結果如何。我都覺得十分開心,因設計的過程,本身就是一種樂趣!我倆能有默契,互相交流,更叫我喜出望外!我們因此而見多了面,不是更好嗎?"

Foshan, China - Mr. Li

我不懂得說廣東話,需要你們整個流程都用普通話講解,你們職員的國語非常流利,謝謝你們。

Q:您對靚靚屋的客戶服務有什麼評價?
A:客人李生說:「我不懂得廣東話,整個流程都需要職員及設計師用普通話講解,非常感謝靚靚屋的職員,他們的國語非常流利,我非常滿意服務。

Birchwood Place - Mr. Chan

With Thank and Appreciation.

Q:您如何認識到靚靚屋?
A:客人陳生說:「本來就諗住間多兩間房俾仔女同工人用,順便整整間屋。咁喺電視見倒靚靚屋設計單位,都覺得幾靚,於是就搵咗靚靚屋。搵咗你地之後,除咗覺得靚靚屋的傢俬同裝修物料有好多款式同好靚之外,設計師的空間規劃都俾咗我好大驚喜;間屋由三房變做五房之後,住落唔覺特別焗促之餘,屋企擺野的地方仲多過以前,而家成家人都住得好開心。」

South Horizons East - Mr. Mok

Q:您對靚靚屋整個服務流程最印象深刻的是什麼?
A:客人莫生說:「設計師好細心咁由頭到尾講解整個設計方案嘅理念,令到自己都可以投入到個設計過程,好似自己同設計一齊去完成間屋咁,成個設計過程都充滿樂趣。嗰種一齊成長,建立友誼嘅經驗令我最印象深刻。 而家同設計師已經成為好朋友,得閒都會一齊食飯,講返間屋點。」

Galaxia - Mr. Li

Thanks for your professional opinion and service. All the best wishes to you and your company!

Kornhill - Mrs Sow

Q:您對靚靚屋工程有什麼看法?
A:客人李生說:「靚靚屋工程好好,唔同顏色質感嘅物料都有得揀;藝術漆好細
緻,選擇又多,香港都冇邊間公司有咁多藝術漆效果可以揀。師傅手工好好,做
出來效果我好滿意。特別要讚各工程監督,佢地好好人,問親野都冇詐型,成個
工程都跟得好足,好專業。」

Festival City I - Mr. Yiu

謝謝你們,我家的小朋友很喜歡現在的設計,或許我們的要求比較特別一點,但你們做得出來的效果與我們想法很相近,謝謝你們把我們的想法實現出來。

The Paragon - Mrs Chu

"我們家人都衷心感謝貴公司。從施工到工程順利完成,一切都按時間表行事,準時完工。另外我十分欣賞你們一班齊心又有禮貌的員工,每一個小節都顯示出你們對設計及工程的熟悉。"

Whatsapp: 6999 9932